Hvordan kan Big Social Data bli til praktisk innsikt for ledere? En del av svarene finner du i denne Big Social Data-presentasjonen. Presentasjonen gir deg innsikt i hvordan sosiale data kan endre hvordan vi analyserer kunden markedsføringskampanjer og hele vår forretningsvirksomhet.
Presentasjonen inneholder innsikt og kunnskap fra noen av verdens ledende miljøer. Her finner du hele presentasjonen:
Presentasjonen dekker følgende tema:
Perspektiver på Big Social Data
Ufattelige mengder data
Drivkreftene bak Big Data
Nytt tankesett nødvendig
Big Social Data
Definisjoner
Bruk av Sosiale data
Datadrevet Markedsføring
Organisere for endring
Metoder
Verktøy
Prosesser
Begynnelsen
Presentasjonen gir ledere en introduksjon til definisjoner, eksempler på anvendelser, verktøy og økosystem. Til slutt inneholder presentasjonen anbefalinger for hvordan man kan starte og organisere et big social data prosjekt.