Bøker

I et oppstykket mediebilde kan det av og til være nødvendig å gjøre et dypdykk i en bok –rett og slett for å få oversikt.

Vi deler her bøker vi har hatt glede og nytte av, knyttet til temaer som digital endring, AI, brukeropplevelse, Content Marketing, Social Business og digital arbeidsplass.

The Center of Experience

 

Interessen for god kundeopplevelse (“Customer Experience”) har vært sterk i noen år, men Greg Kihlström mener det ikke er mulig å levere en god kundeopplevelse uten også å levere en god ansattopplevelse. 

F#ck Content Marketing

Randy Frisch mener at tradisjonell Content Marketing og Marketing Automation ikke lenger fungerer, og at man i stedet må gi webgjester en «Netflix-opplevelse», i form av godt og rikt innhold, som deles raust. 

Designed for Digital

For mange kan digital transformasjon være vanskelig å gjennomføre i

større konsern med tradisjonell organisasjonsstruktur og innebyggede styringssystemer. Boken til Jeanne Ross og kolleger viser en mulig retning. 

Social Business By Design

Dion Hinchcliffe er en anerkjent IT-analytiker i selskapet Constellation Research. Denne boken er en av beste bøkene for å forstå meningen med og bruken av digitale, sosiale nettverk på jobben.  

Using Artificial Intelligence in Marketing

Marketing er et av områdene hvor Kunstig Intelligens tidligst er blitt tatt i bruk. I sin bok gjennomgår Katie King trender innenfor AI og hva vi mener med AI, men vekten i boken ligger på anvendelse.  

Superpowering People

Oscar Berg er en anerkjent forfatter og foredragsholder innenfor temaene samhandling og sosiale intranett. Berg er også flinktil å visualisere sine tanker med gode illustrasjoner og modeller.

© 2020 av The New Company. Personvernerklæring.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn - Grey Circle